Kolisin ka Instagrami!

Mitte teadusliku uuringu tulemusena, vaid pigem keskmiselt aktiivse sotsiaalmeedia kasutaja isiklike vaatluste tulemusel mulle tundub, et viimase kahe aasta jooksul on esiteks ostetud suuremas koguses maakodusid ning inimesed on asunud neid korrastama, taastama, kasutusse võtma püsielupaikadena ning sellega seoses on tekkinud teiseks täiesti omaette laine Instagrami maakodu kontodest.

Ma tundun endale juba dinosaurusena selle 12-aastase blogiga ja seda siin ma teen edasi ikka. Blogi on põhjalikum ja pikemateks kajastusteks, võtan siin suuremaid protsesse kokku ja jagan muud, mis asjasse kuidagi puutub.

Sellega seoses, on mõnel blogikülastajal mõtteid või soovitusi, millest ma võiksin siin veel pikemalt kirjutada?

Aga… igal pool ei ole vaja kirjutada, mulle väga meeldib teha meeleoludest ja hetkedest pilte, klõpsin sageli iseenda jaoks igasuguseid väikeseid momente. Ja just nende visuaalsete mälestuste ja hetkede jagamiseks otsustasin teha Sarapikule eraldi Instagrami konto.

Nii et, kui soovid nendest ampsudest osa saada (ei ole DIY, ehitus ega kodukujunduskonto, on minu visuaalsed hetked maal olemisest ja ümbruse nägemisest), siis konto on about_houseinthewoods

2 Comments

  1. Mina jätsin ka blogi pikemate kokkuvõtete jaoks, aga needki on visad tulema kuidagi. Meeleoluklõpsud ja sellised kiired ning lühemad ülevaated samuti Instagramis.

Lisa kommentaar